KAYS, Klinik Araştırma merkezlerinin başvuru, sözleşme inceleme, bütçe ve ödeme süreçlerini yöneten bir bilgi sistemidir.
Destekleyiciler, araştırıcılar, saha koordinatörleri ve kurum açısından farklı gereksinimlerin detaylı analizi ile hazırlanmıştır. Klinik araştırmaların gerektirdiği gizlilik kuralları ve klinik araştırma mevzuatına uygun olarak bir klinik araştırma merkezinin ve bu merkezde araştırmalarını yürüten destekleyicilerin süreçleri yönetmesini kolaylaştırır.
Masa üstü ve taşınabilir bilgisayarlar, tablet ve mobil telefonlardan erişime uygun, farklı ekran boyutlarında rahat kullanılabilir bir tasarıma sahiptir.
Klinik araştırmaların yürütüldüğü kurumlarda, araştırma başvuru ve yönetim süreçlerinde, başvurunun ilgili taraflarına süreç ile ilgili detaylı bilgilendirme yapılmaktadır. Program içi bilgilendirme uyarıları ve elektronik posta yanında istenilen aşamalar için sms ile bilgilendirme yapılabilmektedir.
Endüstri temsilcisi kullanıcılar, kendi şirketlerinin tüm başvurularına erişebilmekte, şirket yetkilileri kendileri, personel ayrılmalarında durumunda ayrılan kişinin hesaplarını askıya alabilmekte.
Klinik araştırma sözleşmesnin onay için gönderilmesi, müzakere süreci onaylı sözleşmelerin izlenmesi ile ilgili tüm süreçler KAYS üzerinden yürütülebilmektedir.
Başvuru ile ilgili tüm önemli aşamaların tarihçesinin, tüm taraflarca şeffaf olarak izlenebileceği basit, anlaşılır ara yüz bulunmaktadır.
Klinik araştırmaların yürütüldüğü kurumlarda başvuru kabulü, bütçe hazırlanması ve onayı, çalışma izlenmesi ve ödeme süreçlerinin tamamında etkin, şeffaf güvenillir
KAYS farklı kullanıcı gruplarına, kendi yapacakları işlere uygun yetkiler ile farklı menüleri görebilmekte ve işlem yapmaktadır.
Klinik araştırmanın kurumda yürütülecek bölümleri için, Çalışma protokolü özet tablosu esas alınarak detaylı bütçe oluşturma desteği.
KAYS içinde hazırlanan bütçe ve Kurumda kullanılan HBYS entegrasyonu sağlanabilmektedir. Bu entegrasyon ile çalışmaya katılan hastalar belirlenip çalışma vizitlerinde yapılan masraflar klinik araştırmanın destekleyicisine fatura edilmesinde hızlı, şeffaf ve etkin çözüm
Toplantı gündemi, kurul üyelerinin raporları, etik kurul karar yazıları hazırlanması gibi tüm süreçler elektronik ortamda yürütülebilmekte, tüm resmi yazılar toplantı sırasında hazırlanabilmekte, kurul üyelerinin dosya incelemeleri için basılı materyale ihtiyacı kalmamaktadır.